top of page

4. Díj - Liebster Blog Award

Sziasztok!

Emlékeztek? Nagyon rég, a Crystal Gimivel (ami ugye azóta törlésre került) nyertem utoljára a díjakat, és akkor még bizony a bloggeren tevékenykedtem. De rég is volt... De most, Az én tükröm című mű kapott a wattpadon egy ilyen díjat! Megérte csatlakozni! :)

Na akkor. A díjat BrigiSztankovnszkinak köszönhetem, a című blog írójának.

http://igazivalosagamitcsakaboxtartossze.blogspot.hu/2016/06/2-dij_8.html

 

Szabályok: Köszönd meg a díjat! Írj magadról 10 tényt! Válaszolj 10 kérdésre! Tegyél fel 10 kérdést! Küldd el embereknek! Köszönd meg a díjat! - Köszi, köszi, köszi! :)

Írj magadról 10 tényt! - 1. Én már pár napja megkaptam ezt a díjat, csak fájt a kezem és nem tudtam írni

2. Meggyógyult a kezem! ^^

3. Ma életemben először CD-ket írtam

4. Tervezek nektek rengeteg mindent írni, de holnap után indulok a Balatonra

5. Még holnap (ha minden jól megy) kaptok egy részt

6. Épp Daniel Lavoie-t hallgatok

7. Victor Hugotól a Nyomorultakat olvasom jelenleg

8. Szabadidőmben franciául tanulok, illetve a Notre Dame de Paris francia musicalt egy nyersfordítás alapján próbálom énekelhető formába átírni

9. Lehet, hogy hamarosan új történettel gazdagodik a blog

10. Ehhez az új történethez találtam egy kedves rajzolót, aki rajzolni fog hozzá

Válaszolj 10 kérdésre!

  1. Piros vagy lila? - Lila :3

  2. Balaton vagy Velencei-tó? - Csakis a Balaton!

  3. Robert Downley Junior vagy Niall Horan? - Ohm... Egyiket sem ismerem, de akkor már inkább az első, Niall az 1D-s, azt nem szeretem xD

  4. Milyen zenéket hallgatsz? - Daniel Lavoie, Riccardo Cocciante, Bruno Pelletier <3 Meg musicaleket, Kalákát, meg hasonló inkább komolyzene felé billenő zenéket.

  5. Hogy vagy ma? - Nagyon jól, köszönöm! :D

  6. Mik a terveid a nyárra? - Sok van. Balaton, Olaszország, Domingo koncert, Kaláka koncert, Művészetek Völgye, Kaláka fesztivál, Hargita, Kolozsvár, református/angol nyelvi tábor szervezés... A többi nem jut eszembe...

  7. Mész dolgozni a nyáron? - Ha a táborszervezés annak számít, akkor igen.

  8. Mióta blogolsz? - Két-három éve...?

  9. Mi a véleményed a blogomról? - Micsoda design *w*

  10. Abba akarod egyszer hagyni a blogolást? - Majd ha híres író leszek? :3 Talán.

Tegyél fel 10 kérdést!

1. Mi indított blogolásra?

2. Tél vagy nyár?

3. Volt olyan veled valaha, hogy valamilyen nagyon akartál, de nem lehettél?

4. És milyen akartál lenni?

5. Hogy kezeled a kritikákat?

6. Ha valaki megdobna egy kővel, mit tennél?

7. Nem barátkoznál valakivel csak azért mert nagyon eltérő ízlésű?

8. Kezdeményező típus vagy?

9. Mit gondolsz a WIX-ről?

10. Milyennek látod a blogom?

Küldd el embereknek!

Lássuk csak...

http://anthesisorion.blogspot.hu/2016/06/seventeen.html

http://blogokrolneked.hu/author/gabi/

http://tiltottgyonyorskyjensen.blogspot.hu/2016/06/29-resz.html

További jó blogolást, a díjat köszönöm, és holnap új rész! ^^

Találd meg az életed a szövegben, vagy a szöveget az életedben, az majd kulcs lesz a bajok megoldásához!
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Még nincsenek címkék.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page